myonlychance Kızlar net olarak nişanım geldi 2 cm’de asla ilerlemeyen açılmam var ne zaman doğum olur acaba tahmini sizlerde nasıl olmuştu
aslhnkrts9 myonlychance nişanım geldikten sonra 7 cm’de kaldı ilerlemedi 3 gün sonra normal doğum yaptım
myonlychance yagmurrrra benimde 35 te açılmam olmuştu bugün 36 işte nişanım geldi doktorum hazırlığını yap sancını bekle bişey olursa gel dedi
myonlychance aslhnkrts9 sancınız oldumu bide olduysa nasıl oldu acaba benim bacak aramda aşırı ağrı var vajina kemiğinde popo da falan ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum ağrı nasıl gelecek 😏
yagmurrrra myonlychance hadi sağlıkla kucağına al inşallah son birkaç günün heran olabilir hazırlıklı ol güzel heyecanlar bunlar 🥰
myonlychance yagmurrrra aynen öyle hem heyecan hem korku var rabbim hepimize güzel sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🥹🥰
Ezgianne Kızlar açılmanız olduğunu nst mi çıkıyor yoksa doktor her seferinde alttan muayene mi ediyor? Benim doktorum alttan muayene yapmıyor doğumun normal sürecinde ilerlemesi için açılmam var mı yok mu bilmiyorum 38+2
Gzekrer Ezgianne Nst de sancıları düzenli görürse veya kanama su gelmesi durumunda alttan muane eder merak etme
denizalismom myonlychance benimde 2cm di pazar öğlen nişanım geldi pazartesi sabah 5 te doğum gerçekleşti
myonlychance denizalismom benimde bugün kontrolüm vardı açılmam da ilerleme yok ama kasılmalarım başladı doktorum istirahat etmemi söyledi hazırlıklı ol dedi
myonlychance Senad ay hiç bilmiyorum canım onun ne demek olduğunu ama doktorum bugün nişan geldikten sonra 1-7 içinde doğum oluyor dedi ama benim pembe akıntım devam ettiği için 3 4 günde olabilir dedi
Lavinya24 myonlychance benimde 1 parmak açıklığım vardı dün nişanım geldi ama başka hiçbir belirti yok ne sancı ne kasılma. Nişandan ne kadar süre sonra doğum oluyo acaba