zhdcck Merhaba hanımlar sezaryende belden uyuşturulunca sonrasında çok ağrı oluyormuş belde falan dediler bugün de size sormak istedim var mı yaşayan yoksa herkeste geçerli olmayan bir durum mudur?
Beyzab95 zhdcck hiç bir şey olmadı bana da belki kişiden kişiye değişen bir şeydir veya yapanla ilgisi vardır
Fundahakanb zhdcck ağrı oluyor eğilip kalkarken ama sonra geçiyor korkulcak bişi değil . 2 yaşında oğlum şuan tamamen geçti diyebilirim