Kızlarrr pazartesi sabah sağlık ocağında beta değerime baktırmıştım 1192 çıkmıştı bugün hastanede baktırdığımda 1300 çıktı çok tedirginimmm 2 katı yükselmemiş bişey söyleyin ama bugün kadın doğuma gittiğimde vajinal muayeneyle bebeğin kesesini gördü ve takvimde 4+5 gösteriyo yarın tekrar gel dedi betayı değerlendiricek heralde şimdi korkmaya başladım betası böyle olan var mı