Bizde de durum bir benzeri, ilk bebeğim için yıllarca bekledim, tüp bebek vs denedim, şimdi 1.5 yaşında ve hamile olduğumu öğrendim. Allah nasip ettiyse kolaylığını da hayrını da verir. İçimi ferah tutmaya çalışıyorum. Yıllarca emek harcayıp bebek sahibi olamayan kadınlar var, şükretmek gerek 🙏