4ysegulec 1 kere kaynatip ictim birkac degerim kirmizi isaretli cikmisti 1 doktora gore hafif birine gore yuksekti doktorlar cok farkli fikirdeler biri antibiyotik yazdi digeri gerek yok dedi bende icmek istemedigim icin dogal yoldan dusurmeye calismistm kirmizilarin hepsi normal degere donmustu dut kurusu ve turna yemisi ile ama takip gerekli her ay veriyorm idrar tahlili takip etmek icin