Aleyna_88 o süreçte beler yaptınız. Ne gibi egzersizler. Doğumda 4 gün kaldı.
Yurt dışındayım. Doktor normal doğum yapmamı istedi.
İlki sezaryendi. Aradan 4 yıl geçti. Güvenli buluyorum, deneyebiliriz dedi.
Bende çok istiyorum. Düşüncesi bile heyecanlandırıyor. Ama Türkiyedeyken bana çatın dar diyorlardı doktorlar.
Burada ise çatı kavramı yok. Bakmıyorlar bile. Herkes normal doğum yapabilir düşüncesindeler.
O yüzde inanıyorum ama kendime sizinki kadar güvenemiyorum.
Duam olması yönünde