Uygulama adetimi 22 si gösteriyor ama hiç bişey yok… sıkıldım he ayrıca salmıştım salıncada olmuyormuş ne yazııkki. Pcos iğrenç bişey bence hani öyle miyim değilmiyim onuda bilmiyorum doktorlara güvenim kalmadı. Kilo verdim 4-5 kilo kadar ama fazlalığım var bazen canım bişeyler çekiyor zor tutuyorum kendimi.. ben ne zaman hamile kalcam ya:/