Yesim0722 Tabii, 22 mayıstan önce istifa verirseniz tazminat hakkınız doğar ☺️ ancak doğum ücreti için hastaneniz ile konuşmanızda fayda var çünkü tarihler yakın olduğunda bazen doğum ücreti ödemesi alınabiliyor ama bu tamamen kurumlar ile alakalı bir durum maalesef 😔 mesela ben Aralık ayında istifamı verdim (evlilik sebepli), hastanem ise Mart ayında rapor denedi SGKdan ret geldi 🥲