Hsna1 merhabalar bende aynı durumdan muzdaribim benimde tsh değerim 9.7 çıktı ilaç kullanmaya başladım , ilaç kullanımı yanısıra günlük aç karnına bir kaç yaprak dereotu yemeye başladım bu da degerlerin düzen almasına destek oluyormuş ayrıca beslenme de iyot içeren besinleri yemekte daha çok özen gösteriyorum.... tedbirimizi alalım biz takdir mevlaya artık