Bende 36 haftalığım doktorumla konuştuk eskiye göre azaldı ama hareket ediyor tabi dediğim de zaten artık yeri azaldığı için hareketleri azalır ama hareket ediyorsa sorun yok hiç hareket etmemesinde korkabiliriz sonuçta ediyor bende asla oturup saymıyorum bazen bi bakıyorum dönüyor ediyor vuruyor bazen 1 saat hiç sesi çıkmıyor zaten artık günün çoğunda uyuyorlar bir de alanları dar hareket ediyorsa problem yok demek ki. Mesela benim bebek genelde Türk kahvesi yada yemek sonrası daha hareketleniyor.