Didtas Kapısında bekledik bı arkadasimin çalıştığı ofisle karşı karisiyaydi aynı rezidansdaydi muayenehanesi .BİZİ ön gorusmeye bile almadılar .On görüşmede ucretliymis orada şok olmuştum . yani illahaki ramdevuyla gidilse edilse de tamamda karşı karisiyaydi kapısı alabilirdi bizi en azından iki kelime muhabbet edebilirdi Filiz hanım ama yok kapıdan cevrildgmiz için asla unutmuyorum o tavrını altın olsa en UYGUNDA olsa böyle tavırlar maalesef sogutuyor