Merhaba sevgili anneler 38+2 günlük hamileyim bundan önceleri de ara ara regl sancısı gibi sancılarım oluyordu ancak bu sabahtan beri bu sancılarım biraz daha arttı neredeyse tüm gün regl olduğumun ilk günü gibiyim belden ve kasıktan regl sancısı gibi sancılar çekiyorum ama ritmik değil. Acaba doğumum yaklaşmış olabilir mi? İlk gebeliğim olduğu için bilmiyorum. Tecrübeli olan anneler cevaplarsa çok sevinirim 🤍