esolinaaaaa Kızlar inanır mısınız ilk hamileliğimde neler olduysa unuttum şimdi 16. Haftadayız da bu zamanlarda hissediliyor diyorlar ama nasıl bir şey bu hissetmek 😂😅 bazen bir şeyler hissediyorum ama gazım var çok gaz dolaşıyordur diye düşünüyorum
Pellini bağırsak hareketlerinden çok ayrılan birley. göbeğin yukarısında değilde aşağı bikini bölgene doğru bir yerde hissediceksin canım