Birkucukmutluluk Canım ben 6+3 te gittim göremedik sadece kese vardı sonra tam 8 haftalikken gittim çok şükür hem bebeği gördük hem de kalp atışını duyduk. En önemlisi pozitif düşün kötü düşünme haftaya tekrar gidersen muhtemelen duyarsın inşallah