@“Birisi00”#
Birisi00 Bende 36+2 oldum. Çatı muayenesi oldum kısalma ve yumuşama başlamış. 1 haftaya doğar dedi. Pazartesi hazırlıklı gel dedi. Sancım olmazsa suni alsam mı beklesem mi biraz daha bilmiyorum kaç gündür düşünmekten başım zonkluyor. 8 ve 5 yaşında kızımda var. Çokta zorlanıyorum artık.