Yagmureyll Merhaba benim en son ki adetim 16-19 marttaydı bu ay regl olmadım 4 gün gecikti daha önce yasmin hapı ile korunuyordum bırakalı 3 ay oluyor acaba yasminin yan etkisi ile mi şuan adet değilim yoksa hamile miyim bir türlü emin olamıyorum
Serendipity16 Yagmureyll yani test yapmadan bilinmez 4 gün geciktiyse direkt kan verin varsa çıkar zaten
Leyliya Yagmureyll bende Yazz kullanıyordum 27 aralıkta bıraktım 26 Ocak son adet tarihim oldu. 23 Şubat regl olmam gereken gün test yaptım pozitifi gördüm. Testiniz varsa yapın mutlaka 💗
zey-nep11 Yagmureyll hapı bırakalı uc ay olmuş o etki etmez kuzum. Benmde 18 marttı adet. 15 nısan adet gelmesi gerekti gelmedi. Benmde 4 gun gecıkme var bugun artımed kaset yaptım ngtf cktı erken gebelıkte sabah yapıcam bakalm nolcak ckmazsa beklerm olmayı. Hala olmazsam kan verırım sende öyle yap erken gebelik al bak yada 7 gunu bekleyelım bencede bacım. Belırtıde yok. Gogusde sısmedi ne blm adet sancısıda yok ufak tefek batma gbi bseyler oluyo yoruluyOrum bu.
Yagmureyll zey-nep11 aynen benim de hiç bir belirtim yok dediğin gibi 7 gün sonra test yapmak en mantıklısı :)
Firstpreg Yagmureyll Erken gebelik testi alıp yapın. Test olmadan, kan vermeden nereden bileceksiniz? Kaldı ki biz nereden bileceğiz?