Mayatrkn Kızlar doğumuma az kaldı jiletle aldığım için temiz olmuyor ağdada almıyor . Weet tüy dökücü kullanan oldu mu bu dönemde emin olamadım doğumum yaklaştı ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
1H1Smomyloading Mayatrkn hamilelikte tüy dökücü hiç bir krem önerilmiyor canım haberin olsun gebeyken kullanılmaz
Betullllmirac41 Mayatrkn ben 24 gün önce doğum yaptım doğuma gitmeden bi gün önce kullandım çok şükür bi sıkıntı olmadı ama daha öncesi kullanmadım
Nesibe11 Mayatrkn Tüy dökücü zararlı diye biliyorum kullanma ya jiletle al yada ağdaya git doğumuna yakın
Alynq Mayatrkn ben geçen hafta ağda yaptım 35 haftalığım 37 de yine ağda yapıcam ağda dışında hiçbir şey kullanmadım bu zamana kadar