Tugsem81 cnm rabbim yardimcin olsun ben 2li 3lu testlerin hicbirinj yaptrmadim ne olursa o gelsin dedim rabbimden cunki biliyprumki bubtestlerin yanilma payi yuksek ve yaptrmadim kendimi hamilelik sonuna kdr uzcektim taki gebelik sekerim cikana kdr ve esimin ailesinde engelli olmasi fln bebegimin skntili oldgunu suyumun fazla oldgunu ve kafasi buyuk kolalri kucuk karni buyuk dendi 7. ayimdan snra dteyaliya girdim ve detaylida cok sukur olumsuz birsey denmedi ve oglum dogdu suanda 4 yasinda hicbir engeli vs. yok cok sukur ki rabbime ama cok agladim cok uzuldum hic keyfini cikaramadim hamileligimin sen detayliya gir guzel biyerde eger istanbukdaysan sislide bi dktr var onu tavsiye ederim
simdi 2. gebeligim 7+2 yim yine yaptrmiycam 2lileri 3luleri ne gelirse rabbimden o yuzden kendini uzme sakin kafayla dusun yanlis birseyde yapma 🤲 dua et bol bol