Kızlar normalde beyaz akıntım oluyor ama bugün iç çamaşırımda bir parça fıstık yeşili beyaz arası bir akıntı gördüm kötü koku kesinlikle yok.Sadece bir kere oldu neden olabilir topak gibi bir akıntı yapışkan kıvamlı sanırım.Tehlikeli bişey mi doktora gideyim mi yoksa bekleyip devam ederse mi gitmeliyim