Merve1414 32+6 oldum bugün 3. Doğumum için hastane çantamı bugün hazırladım Emzik ve biberon da koyacağım kaynatmadigim için koymadım yazmadiklarimin dışında Maske 3 tane çöp poşeti Paketli küp şeker Kaşık çatal koydum bunlari daha önceki dogunlarimdada koydum hastanenin kaşık catalininkullanmiyorum cayida fazla şekerli içiyorum o yuzden yanıma şeker aldım önceki doğum normal dogumdu bı aksilik olmazsa insalalh yine normal doğum gibi gözüküyor Muslin battaniye Kerim’in biri 2 katlı biri tek katlı
Rumeysacelikk46 Bebeğe o kadar çok takım neden koydunuz kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum normal doğum da en fazla 1 gün yatış veriliyor diye biliyorum ama
Merve1414 Rumeysacelikk46 ilk zaman çok kusuyorlar ve bezler tam olmuyor sızdırma oluyor diye birde fazladan zarar gelmez diğer dogumlarimda ertesi gün eve gekdim ama doğuştan sarılığı yüksek olabilir enfeksiyonu olabilir o yüzden öyle fazla takım koydum
ezgi-esk Fazla bile koymuşsunuz diyebilirim. Bebeğe 3 takım. Maximum 10 bebek bezi ıslak mendil yeterli. Kendiniz içinde 3 adet hasta bezi maximum 2 kıyafet 1 terlik yeterli. Aşırı koyup kendinize yük etmeyin derim
Merve1414 ezgi-esk daha öncede hepsini kullandığım için yine aynısını koydum bu 3. Doğumum olacak ve 3 takım da çok az
ezgi-esk Merve1414 Bende doğumda 3 takım götürmüştüm 1 ini geri getirdim hiç giydirmeden yani sezeryan olduğum halde ertesi sabah taburcu oldum. Hemen kusma vs de yaşamadık biz. Tabi siz bilirsiniz