EdaSunter Arkadaşlar bugün regli günüm 29 günde bir oluyorum yani bugün olmam gerekiyordu evde test yaptım silik çift çıktı kan verdim beta hcg değerim 7.29 çıktı yorum yapabilir misiniz? Değeri bu şekilde olup gebelik yaşayan veya bebeği olan var mı ?
EdaSunter Sssbbbs inşallah canım 2 kimyasal gebelik 2 normal düşük yaşadım 3 kez aşılama oldum hep negatifti ve tüp öncesi bir kaç ay boşluk verelim diye düşünüyorduk şimdi böyle sonuç böyle olunca heyecanlanmakla heyecanlanmamak arasında çelişkiliyim
uzumbugusu EdaSunter Allah kucağını boş bırakmasın inşallah, içini ferah tut. Allah büyüktür, kerimdir. İyi düşün iyi olsun.♥️♥️♥️♥️
EdaSunter uzumbugusu amin canım inşallah tüm isteyenlere Allah nasip etsin inşallah hevesle her ay güzel haber almak için beklemek o kadar zor ki
ezgi-esk 3 gün kala 5.66 ile öğrenmiştim ilk gebeliğimi önemli olan düzenli artması ilk öğrendiğinizde kaç olduğu değil. Şuan oğlum 3 yaşına girecek :)