Tugba_turk46 zey-nep11 benim başıma 3 kere en son geçen ay başıma geldi ikinci çizgi bariz belli olmasına rağmen adet oldum testlere zerre inanmıyorum artık 🥺
zey-nep11 Kızlar kan vermedim adet gecıkıyor dıye yaptım ngtf. Ikı ay Oncesinde yalancı pztf vermıştı acaba dedm bu seferde yalancı ngtf mi denk geldi. Bende basına gelenleri merak ettm ngtf olup hamıle olan oldumu yada baska testte pztf olan oldumu dıye
zey-nep11 Sevvalll42 o benimde basıma geldı ıkı ay once arkadaşmda ngtf cıkmşti ama hamıleydı ondan saskınım. 😄😄 adet gelene kdr umut var😄
zey-nep11 Sevvalll42 inşallaaah ya 😄😄 hayır beebek yok adet cok guzel duzenli eee daha ne olmuyor gel yani seninkeyfınle mi dimi