Iska_mommy insülin enjektörünğ görmek gerek aslında iki üç tipi var diye hatırıyorum on doza ayarlayıp vuracaksın işte ama yokmu yanında başka biri yada görüntülü yap anlayan biriyle önemli birşey sonuçta evet iğneyi vurdukça azalıyorsa göstergesi 0 da bitiyorsa ilaç bitene kadar vuruluyr bazılarındada çeviriyorsun çıt çıt diye dozu ayarlıyorsun direk vuruyorsun sııa göatergsi olmayanlar var tam aşağı inince bastığın yer bitiyor ilacı zaten