Arkadaşlar merhaba. 30+6 haftalık gebeyim. Trigliserid değerim 691 çıktı. Doktor yürüyüş ve yağsız beslen dedi. Ama kafam çok karışık. Nette araştırınca net bir şey bulamadım. Diyetisyene sordum o da. Tatlı şekerli her şey yasak dedi. Yanş dondurma, süt bile. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Beslenmede neye dikkat etmek gerekir bu durumda. Doktor aslında diyetisyen kadar kasmadı ama kafam karıştı lütfen bilgisi olan yazabilir mi?