dere07 canım nasıl rahat ediyosan öyle otur. Hani yatarken dikkat etmemiz gereken pozisyonlar var ama otururken içinden geldiği gibi otur. Bana da kayınvalidem ilk baştan beri bağdaş kurma dedi. Ama bi öyle rahat ediyorum inan. 33 haftalik oldum halen öyle otururum