Kızlar 2 gündür belim çok ağrıyor. Bugün çok çok ağırdı. Ağrı bacağıma vuruyor. Normal size de olan bir durum mu acaba? Böyle tüm hamileliğim geçecek mi :( eşim pratisyen parol iç diyor sadece ama kadın doğuma demeli miyim yarın muayenem var. Başka bi şey çıkan oldu mı ağrısından