673494 Sonunda banada gün verdiler 🤰🏽 14 ocak pzartesı sezeryan gününü aldım. Sezeryan için öneriniz var mı? Suan 36+4üm.
NilCeren 673494 benim de 21 ocakta olucak insAllah dogumum 😊 ilk dogumumda spinal anestezi olmuştum agrım sancim olmamisti. Yine ayni dr da ayni sekilde olucam 🙂
mervedd Esmaesma009 evet kızıyorlar ben ilk doğumumda benimle beraber aynı gün sezeryan olan kadın elleri ayakları ojeliydi doktor kızdı fırcaladı özelde yani devlettede değil çıkarttırdılar ters köşe olmayın genede ☺️
673494 Mv00 epudral dusunuyorum. Genel anestezi istemıyorum cunku oglumla ılk teması hıssetmek ıstıyorum Allahım nasıp ederse ❤️