Arkadaşlar 3.gebeliğim ve ilk defa bunda böyle birşey gördüm cok korkuyorum ve sızlıyor bana istanbul avrupa yakasında önerebileceğini hastane ve doktor varmı acaba doğumdan sonra gecer mi ? Bacağımdada 5 parmak kadar var ve dışarı atmış dokununca falan acıyor😒