Fatmakrnc ben de pts sezaryen olacağım, kendinizi korkutmayın böyle şeyler düşünüp 🥺 karnı 7 kat kesiyorlar kimsenin bunu hissetme imkanı yok açıkçası 🥲 ona göre anestezi veriliyor nihayetinde. Tansiyon problemi için de eğer çok düşük tansiyon olma ihtimali varsa zaten genel anestezi yapıyorlar sanırım. Belki bir tansiyon durumunda sakinleştirici ya da sedasyon gibi bir şey yapıyorlardır. Güzel geçecek inşallah, su gibi aksın gitsin 🤲🏻 sağlıkla ve hayırla gelsin bebiş de inşallah