Arkadaşlar dün doktora gittim 12haftalık hamileyim cinsiyet için yorum yaparmısınız dedim yüzdelik konuşmayalım 14haftalık olunca kesin bişey söyleyeyim dedi ben biraz ısrar ettim evde kız mı var dedi hayır oğlum var dedim ama kalkmıştı zaten ayağı sonra başka konular konuştu sizce bebek erkek mi yada ne bilim kız mı olunca evdeki kız mı diye sordu kafam çok karıştı 😞