Esra_krky Merhaba anneler , Adet düzensizliğim var, 3,5,10 max ileri aksıyor hamile kalmak istiyorum ama kalamıyorum. Benimle aynı durumda olanlar bana yardımcı olabilir mi?
busaslan Esra_krky öncelikle bi doktordan yardım alabilirsiniz ovülasyon testleriyle yumurtamanızı takip edebilirsiniz eğer yine olmazsa çatlatma iğnesi vs yaptırabilirsiniz
Merve-metin Esra_krky bekarken adetim o kadar düzenliydi ki günü hiç şaşmazda evlendim hormonlarım değişti dr gittim hormon tembelliği var dedi bazen 10 gün geç oluyor bazen olması gerektiği tarihten 8 gün erken oluyor çok değişik 10 aydır deniyoruz olmuyor ovülasyon testi ile deniyorum yumurtlama gününü bulmaya yardımcı oluyor dene bence sende en azından yumurtlama günlerini bilirsin her ay değişir yumurtlama çünkü
Hulo2105 Esra_krky 6 ay olmadığımı bilirim. Adet düzenleyici içtim yıllarca. Sonra kendiliğinden oldu. Bir hastalığınız olabilir ya da bazen sebepsiz bile gebe kalınamayabiliyor. Mutlaka doktor kontrolünde ilerleyin.
Esra_krky busaslan Doktorq gittm detaylı baktırmam gerekiyormuş, gittiğim hastanede detaylı yokmuş inşAllah bir sorun çıkmaz , dua edin inşAllah bu ay hamile kalırım❤️ her ay böyle umutlanıyorum :) teşekkür ederim bu arada😘
Esra_krky Merve-metin Aslında yumurtlama gününe göre yapıyorum uzun süredir, yani denedik ama sonuö negatif. Doktorada gittim alttan muayane etti birsey göremedi detaylı baktırmam gerekiyormuş. Teşekkür ederim :)) 🥰
Merve-metin Esra_krky evet canım gerekirse adet olunca 2.-3.günü hormon testi amh testi yaptır eşinde sperm testi verebilir detaylı kontrol muhakkak yaptır
busaslan Esra_krky yani çok uzun süre korunmayıp hamile kalmadıysanız belki hsg çektirmenizi isteyebilirler inşallah gerek kalmadan hamile kalabilirsiniz ama benimde adetim düzensiz ilk bebeğim tedavi ile oldu ama 2. Bebeğim kendiliğinden oldu diyeceğim o ki kafaya takmamak düşünmemek stres vs çok etkiliyor