Nuket9319 Echanim İlk çocuk mu olacak benim iki kaybım var bir tane çok şükür kızım oldu bu biraz sıkıntılı geçiyor
Busrarefkac Bişey olmaz ben saatli vurmuyorum artık akşam ne zaman yatacaksak o zaman vuruyorum bir şey olmadı çok şükür