MorKelebek54 Nurem20 heh tamam o zaman o ilac bebek olusursa tutunsun diye verilen bi ilac ben agizdan aliyodum ama fitil olarak da kullanan var. Ondan kaynakli lekelenme olmaz yani ondan korkuyisan
2princessmother Nurem20 gebeliğin belirtilerinden biride kasık ağrısı canıım yerleşince kasık ağrısı olur ☺ inşallah vardır Rabbim gönlündekini nasip etsin inşallah yarını sabırsızlıkla bekliyorum haber verirsin 🌸
Nurem20 2princessmother ay adet oldum galiba 😞ped taktım biraz kahverengi gelmiş kırmızı değil açık renkte