nisanela çok az şeker atıyorum mesela küçük tencerede yapıyorsam bir tatlı kaşığı atıyorum şekeri. Bazen üzüm de koyuyorum. Siyah kuru üzüm koyarsanız kanınızı da düzenler, doktorum posalı ve lifli yiyecekler önerdi. İlaç pek önerilmiyor zor durumda kalmadıkça içmeyin bence. Birde üç dört kayısıyı akşamdan suya koyup sabah o suyu içince de çıkartıyor, benim korkum bağırsak tembelliği :) inşallah hamişlikten sonra kabızlık yaşamayız ☺️geçmiş olsun