Kızlar merhaba, bugün 40. haftaya girdim. Nstde sancım çıkmadı ve sadece 1 santim açılmam varmış. Doktorum çatal muayenesinde keseye dokundu normal doğum başlatmak için ve kahverengi leke gelebilir korkma dedi. Şimdi baktım lekem gelmiş, sizin de başınıza geldi mi? Lekelenmeden sonra ne zaman doğum olur ?