24+3 haftalık hamileyim kızlar. Erkek çocuk bekliyoruz ama isim de karar veremedik bi türlü. Aybars ve Barlas arasında kararsız kaldık. Aybars isimli çocuklar yaramaz olur diyo herkes yetiştirmeye bağlı olduğunu biliyorum ama etrafında bu isimden çocuklar var mı😂