Ahmtimrn
burcuyasin
Mide bulantısından yatışım yapıldı, benim olduğum katta 3 tane özel oda vardi. Fiyatını sorcaktik inanın unuttuk sonrada hastaneden çıktım soramadım yani 😕 Ama bende çok özendim özel bi odanız var yanınızda refakatçi kalabiliyor, odayı istediğiniz gibi susluyosunuz. Dogum yapan birine sorduk özel odada kalan kişiye eger odalar boşsa başhekimle konuşup kalabiliyomussun o an ama onceden ayarlamaya fayda varmış yinede.