Merhaba kizlarrr dün doğum yaptım 40+0 kontrole gittim 3 cm açıklık ve nstde sancım çıktı yatisim yapıldı dogumhaneye çıktığımda 5 cm olmuştu ve saat 14:10 gibi hafif sancı verildi açıkcasi his bile etmedim diyebilirim saat 17:15de şiddei sancılar başladı ama yine çok zor değildi dayanilmicak gibi değildi ve son 15 dk sancım çok şiddetli tuttu ama yine de çok zor olmadı sadece ıkınmak çok yordu ve 17.45de oğlum kucagimdaydi çok şükür ben kurtuldum rabbim isteyen herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin inşallah