snowglobe Mom2024 Tansiyon yüksekliği iyi değil diye biliyorum bence doktor ile konusup müdahale edin
kucukcivciv09 Mom2024 dpktorunla iletişim halinde kal bu durumlarda gebelikte hiper tansiyon ortaya çıkıp kalıcı bir hal alıyor annemin de gebelikte çıkmış şuan hala zorlugunu çekiyor o yüzden çok dikkatli ilerleyin
Sinem-izgi Mom2024 benimde 26 haftaya girdim 25.haftadan beri düşük hep tansiyonum çok kötü hissettiriyor bu haftalsrda oluyor sanırım bu tansiyon
OktaycanveAnnesi Mom2024 14 e çıktı ve idrar istedi yaptırdım protein çıktı dikkat edin önemseyin gidip ne lazımsa yaptırın ihmale gelecek şey değil zaten aşırı moralim bozuk şuan
Mom2024 OktaycanveAnnesi 14 ne demek doktorum bir hafta sonra tekrar gel dedi evde ölcüp bir hafta sonra tekrar gidicem