31 yaşındayım ve yeni evlendim.Eşim 35 yaşındadır ve bir çoçuk istiyor,ama ben istemiyorum . Aralık ayında kadar beklemek istiyorum,ve sonra hamile kalmak isterim terazi burçu olsun diye. Fakat ki aralık ayına kadar daha çok zaman var, açaba bekleyelim mi? siz ne düşünüyorsunuz? Ben mutlaka terazi burçu olmasını isterim,ama eşim beklemek istemiyor. Bende aklımı karıştım