kizlar merhaba ilk gebeligimde esimle benim kan uyusmazligim oldugunu ogrendik dusukten sonra kan uyusmazligi ignesi yapildi. 2 sene sonra tekrar hamile kaldim ve tekrar dusuk yaptim. kurtajdan sonra tekrar kan uyusmazligi ignesi yapildi. Daha once basina boyle bir sey gelen varmi ve daha sonrasinda ne gibi onlemler aldiniz doktora gittiginizde neler oldu dusuk icin kan sulandirici gibi seyler okudum