birgencanne09 dun geceden beri baya sertleşti falan arkadaşlarıma da sorunca normal pozisyon falan bulmaya çalışıyordur diyorlar. Bide hareketleri de baya sıklaştı haftası ilerledikçe sanırım. Ne diyeyim Allah sonumuzu hayır eylesin. Hepimiz sağlıklı bir şekilde doğum yapalım çocuklarımızı kucağıma almayı nasip etsin. 🙏🙏