gulsumoztrk Kızlar bugün 33 haftalık oldum beneğin kilosu 2030 gram bana az geldi sizin 33 haftada kaç kiloydu
Naniklininik gulsumoztrk bence normal. Aile yapısı ile de alakalı. 33+4 oldum 2900 g. Ama eşim ve ailesi yapılı onlara çekmiş
Gulluuuuu gulsumoztrk 33 hafta 2800 ama genetik bizde eşimgil iri doğmuş hiç takmayın mesela bende zayıf doğmuşum ama annemin sütü yaramış tombik tombik olmuşum sonra
mutlubibekleyis 33+0 da 2100 dü bence az değil canım seninki de doktor bana normal dedi çünkü kilosuna iyi dedi.
[silindi] gulsumoztrk bence de seninki az değil.benim 1850 şu an 33üm.doktor normalden bi tık zayıf ama sıkıntı yok dedi.bana öyle dediyse sende hiç sıkıntı yoktur
Zafse [silindi] benimkide 32+6 da 1810 geldi ki gobuste bı miktar gerilikte goruyodu alt sınıra yakın ama herşeyi normal dedi bizede 🌼