alyamm_33 Bugün doktora gittim kızlar 450 gram dedi gelişme geriliği var dedi bu haftalarda erken değil mi bu durumu yaşayanlar var mı bana bilgi verebilir misiniz doktor ilaçları düzenli kullanırsam gelişir dedi ama bilmiyorum
eea Ben bugün 21+3 ile detaylı ultrasona girdim bebeğim 28 cm ve 393 gram. Doktorum haftasına göre gelişimi iyi dedi. Size neden böyle söylemiş anlamadım. Endişe etmeyin bence gayet iyi.