Bende burada bekleyeyim önder beye gidiyorum 2 haftadır il dışından geldim doğum için ama hasta yoğunluğundan 2 haftada bunaldım açıkçası muayene 3 5 dk bakıp çık der gibi oluyor ve rahatsızım bu konudan bide üstüne riskli gebeyim zaten her seferinde gidip beklemek beni çok yoruyor