Mutsuzmusunuz canım senin haftanda benim bebeğimde kontrole gittiğimizde uyuyordu önceden hep kıpır kıpır zıpladığı anları görüyorduk o gün göremeyince üzüldüm uyuyor diye doktor bastırdı uyansın diye ama uyanmadı sadece bi elini salladı okadar telaş yapma bebeğin iyidir uyuduğu zamana denk gelmişsin meyvesuyu ve çikolata ye bak ozaman nasıl kıpır kıpır oluyor geçen gittiğimde öyle yaptım kalbinin sesini bile zor denk getirdi doktor durduğu yerde durmuyordu 😊