Arkadaşlar kuzenim ve eşinin Kan uyuşmazlığı var gebelik var kese var ama bebek yok daha demislerdi dün kanaması olmuş hastaneye gitmiş 5+4 demişler kese sekilsizmis bebek yokmuş hala içinde düşük tehlikesi var demişler kan uyuşmazlığı iğnesi bide düşük önleyici iğnesi olmuş Altan muane etmişler ozman daha çok kanaması olmus 1 gece hastanede kaldı çok üzülüyo çok agliyo başına böyle bişi gelen oldumu . Lütfen dua edin