Bende çarşamba günü yerleşme kanamam oldu tahmin ettim çünkü kesilmez. Cuma test yaptım evde ve negatif çıktı. Pazartesi normal regl günüm. Akşama kadar olmadım kan testi verdim ve pozitif çıktı. Yani daha günün geçmediği için negatif çıkmış olabilir.