Düşük yapalı bir ay oldu kanamam 10 gün sürdü şimdi tam düşük yaptığımdan bir ay sonra kahve lekelenmem geliyor iki gündür kahve akıntı şeklinde daha çok bu regle mi döner yoksa hamilelikte yerleşme kanaması gibi mi oluyor henüz test yapmadım erkendir diye başına böyle gelenler yardımcı olabilir mi