Tüp bebek ile hamile kaldım 8 haftalık olması gerekirken 6 haftalık görünüyor alttan bakınca yolk kesesi çok büyümüş embri çok ama çok küçük dedi çok hafif kalp atisi var belki yakında durabilir yinede ilaçlara devam et dedi doktor. Bir ümit diyorum bu durumu yaşayıp durumu düzelen varmı arkadaşlar nolur yardımcı olur musunuz bi